Adventskalender: Wye Oak – Christmas will be just another lonely day (by Brenda Lee)

Yay!

http://www.avclub.com/articles/wye-oak-covers-christmas-will-be-just-another-lone,66663/?utm_medium=RSS&utm_campaign=feeds&utm_source=channel_music

Ach fuck, eigentlich sollte das mal ein No-Text Eintrag werden und dann steht im Text zum Weihnachtscover, dass Wye Oak auch noch “Mother” von Danzig gecovert haben. WTF!!!! Und danke an Jenn, dass sie Glenn Danzig auch als Sänger respektiert, denn der Mann rulet einfach mal derbe, wie schon in tränenreichen Blogbeiträgen erwähnt. Ich mag die Herangehensweise, so als würde man das Original aus der Ferne in einem Traum hören.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s